Odzież reklamowa - jakie dziś przybiera formy?

Odzież reklamowa jest częścią strategii reklamowej danej firmy. To segment reklamy wykorzystujący odzież do propagowania i wzmacniania pozycji danej firmy na rynku. Jest częścią jej wizerunku i personalizacji. Sama odzież firmowa nie stanowi jeszcze odzieży reklamowej, dopiero uzbrojenie jej w nadruk czy naszycie stanowi swoistą reklamę firmy. Chociaż odzież reklamowa zwykle jest zamawiana bez wcześniej przygotowanej strategii reklamowej i bez przygotowania analizy runku oraz wcześniejszych kalkulacji, to jednak inwestycja w nią stanowi opłacalne przedsięwzięcie w kreacje wizerunku firmy. Najczęściej wykorzystywanymi elementami odzieży do nadruków są wykorzystywane:

  • Koszulki
  • T-shirty
  • Kolszulki polo
  • Bluzy polarowe
  • Bezrękawniki
  • Koszule
  • Kurtki
  • Spodnie
  • Czapki
  • Fartuchy

 

 

 

 

 

 

Metody znakowania odzieży reklamowej

  • Sitodruk

To forma nakładania farb na odzież reklamową przez specjalne sita. Metoda ta jest stosunkowo tania, ale tylko w przypadku dużo nakładowych produkcjach, gdyż sama forma układania sit jest dość skomplikowana.

  • Haft komputerowy

Stosowany w przypadku materiałów o większej gęstości i grubości, co powoduje że materiał się nie ściąga. Przybiera formy płaskie lub wypukłe.

  • Termotransfer

Technika nadruku, która polega na termicznym wgrzaniu przygotowanego rysunku w materiał.

  • Sublimacja

Sublimacja jest metodą druku cyfrowego, która jest wykorzystywana do nanoszenia wysokiej jakości grafiki czy obrazów na powierzchnie polimerowe.

  • Digiplast

Fotograficzny nadruk odzieżowy, charakteryzujący się wysoką jakością druku.